Over SKN - Stichting Kinderen Nederland

Over SKN

Elk ziek kind heeft zijn eigen droevige verhaal over het leven met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Zowel het kind als de gezinsleden dragen dit zware leed dagelijks met zich mee. De hoop op verbetering, de vraag waarom en het leven met met een ziekte brengt veel zorgen, stress en verdriet met zich mee. Zowel het kind als het gezin hebben ook recht op een geluksmoment.

Wij zetten daarom alles op alles om zo veel mogelijk wensen te vervullen. Zodat zowel het kind als de gezinsleden een moment hebben om naar toe te leven. Ze halen er positieve energie uit en kunnen het leed heel even vergeten. Een prachtig mooie zorgeloze dag dat het kind en het gezin samen ondergaan en later fijne herinneringen aan overhouden. Dit geeft ze kracht om door te gaan met hun strijd.

We kunnen het niet alleen. Samen met de hulp van sponsoren en vrijwilligers kunnen wij de kinderwensen in vervulling laten gaan en de kinderharten sneller laten kloppen. Zij verdienen dit.